Wiosenna odsłona nylonów New York Heel i inspiracje serialem "Velvet".

"Moda potrzebuje inspiracji
a inspiracja nie znosi pośpiechu"

Serial "Velvet"


Na wstępie muszę zaznaczyć, że jestem niesamowicie zafascynowana modą w serialu "Velvet", który oglądałam na Netflix, zwłaszcza sezonami, których akcja rozgrywa się w  latach 50-60 -tych XX wieku W tych czasach królują ołówkowe spódnice i sukienki, pasy do pończoch i pończochy nylonowe ze szwem. Ale o serialu i  moich stylizacjach inspirowanych nim  będzie więcej w następnych wpisach. Postaram się aby kreacje były bardziej dopracowane niż ta na fotografii poniżej i mam nadzieję, że uda mi się stylizacjom retro nadać nowoczesności, bo nie chciałbym wyglądać jak z poprzedniej epoki mimo całej fascynacji latami 50-tymi ubiegłego wieku.

Za oknem powoli budzi się  wiosna, mamy już marzec, czyli: dłuższe dni, cieplejsze powietrze, to sprawia, że z radością  żegnam się z kozakami i ciepłymi płaszczami. Delikatniejsza garderoba, subtelne szpilki i pończochy nylonowe wracają do moich  codziennych stylizacji. Porządkując, przygotowując pończochy do nowego sezonu, przeglądając je, sprawdzając ich stan (bo nylony są trwałe), natknęłam się na te z pięknym wykończeniem pięty i zmysłowym szwem w kolorze naturalnym - są one niezwykle szykowne.



Te pończochy wydały mi się idealnym dodatkiem do mojego nowego płaszcza w stylu Coco Chanel i pięknej, chociaż już nie nowej, torebki z Fabiola. Stwierdziłam, że to idealny ubiór na pierwszy przedwiosenny spacer po Wrocławiu połączony z obiadem w restauracji.

New York Heel Tulle Stockings zainspirował  mnie do stworzenia pierwszego wiosennego zestawu - to początki moich pomysłów, myślę, że najlepsze są jeszcze przede mną. 

New York  Heel Tulle Stockings to wyjątkowe, rzadko spotykane pończochy nylonowe. To oryginalny projekt z lat 50 - tych ubiegłego wieku. Pończochy Tulle Stocking, tak jak te w latach 50- tych, są produkowane z nylonu na maszynach Reading. 













Komentarze