Nylonessa -dla stylowych, zmysłowych księżniczek.

"Bielizna nie została stworzona by uwodzić mężczyzn 
ale by celebrować kobiecość"
Dita von Teese


Napisałam taki tytuł i zaczęłam się zastanawiać, czy księżniczka może być zmysłowa, czy jest tylko "ładna", "piękna", "grzeczna", "zachowawcza", "dobrze wychowana". Ale czy zmysłowa? Skąd pomysł na taki tytuł? Może za dużo bajek Disneya o księżniczkach się naoglądałam i  zamiast zaczerpnąć trochę historycznej wiedzy o prawdziwych księżniczkach, które poza urodą były zmysłowe a niektóre nawet wyuzdane wykreowałam sobie wizerunek księżniczki  - słodkiej, uprzejmej, bezpłciowej osóbki. 


Pasy Nylonessa są dla tej drugiej grupy księżniczek-charakternych, stylowych, zmysłowych, ciut rozkapryszonych - takich dla których jakość, staranne wykończenie, dopracowany krój są bardzo istotne inaczej się dąsają - i mają do tego prawo, bo bylejakości nie (z)noszą.


Długo się zastanawiałam w jaki sposób najlepiej najrzetelniej opisać pasy Nylonessa. Mój zachwyt nie miał granic, gdy otworzyłam przesyłkę z  nylony.pl. Trzymałam w dłoniach bajecznie piękny pas do pończoch - kobiecy, zmysłowy. Nylony.pl oferują różne typy pasów. ja jestem w posiadaniu dosyć pokaźniej kolekcji -bo na jednym pasie się nie skończyło, mam pasy niskie -czyli wąsie i te ciut szersze.



Pasy mają fiszbiny - co może niepokoić (spotkałam się z taką reakcją, dlatego o niej wspominam). Zatem wyjaśniam - fiszbiny są wykonane z elastycznego tworzywa, dlatego też  nie odczuwam żadnego dyskomfortu w czasie nawet bardzo długiego siedzenia czy chodzenia. Po prostu zapominam o tym, że w ogóle pas mam na sobie. Jest on jak moja druga skóra. Materiał, z którego uszyto pasy jest bardzo przyjemny dla ciała: koronki, tiulu, czy nylonu nie czuje na skórze. Pasy są tak skrojone, ze przepięknie podkreślają figurę, ładnie się na niej układają. 


Pasy mają fiszbiny - co może niepokoić (spotkałam się z taką reakcją, dlatego o niej wspominam). Zatem wyjaśniam - fiszbiny są wykonane z elastycznego tworzywa, dlatego też nie odczuwam żadnego dyskomfortu w czasie nawet bardzo długiego siedzenia czy chodzenia. Po prostu zapominam o tym, że w ogóle pas mam na sobie. Jest on jak moja druga skóra. Materiał, z którego uszyto pasy jest bardzo przyjemny dla ciała: koronki, tiulu, czy nylonu nie czuje na skórze. Pasy są tak skrojone, ze przepięknie podkreślają figurę, ładnie się na niej układają.


Garter belts no najbardziej popularna grupa pasów. Zaliczamy do niej pasy niskie o wysokości od kilku do kilkunastu cm. Mają między podwiązkami charakterystyczne łuki - mniej lub bardziej podcięte.

Waspies to podgrupa niższych pasów typu waist cinchers. Pasy waspies (wasp - ang. osa; waspie - "talia osy") mają wysokość do 25 cm. Noszone są w talii i posiadają pionowe fiszbiny - dlatego są to zawsze pasy rozpinane. Niektóre z pasów waspies uszyte są ze ściągających materiałów, mają wzmocniony przedni panel oraz wzmocnienia poprzeczne dzięki czemu posiadają mocne właściwości profilujące








Komentarze