Walentynkowe Ars Amandi-pończochy samonośne GATTA

" Zabawa bywa początkiem miłości" przeczytałam na opakowaniu pończoch z serii Ars Amandi Gatta. To cytat ze "Sztuki Kochania" Owidiusza. Tak mnie te słowa rozbawiły i zaintrygowały, ze sięgnęłam do tekstu. Poemat jest frywolny, zabawny, daleki od moralizatorstwa, zachwyca swobodą podejścia do tematu. Ujął mnie pięknym stylem, słowami i radością jaka z niego bije. Myślę, że może to być wspaniałe preludium do wyjątkowego, walentynkowego wieczoru. Ale nie o tym chciałam pisać.


Od lat jestem wierna pończochom samonośnym z serii Ars Amandi Gatta . To seria bardzo kobieca, kusząca, elegancka, wręcz niezwykła. Pończochy posiadają piękną, zmysłową aplikację na manszecie - sceny z Kamasutry, lub inną aplikację z frywolnym wzorkiem. Manszeta jest mniej elastyczna niż ta wykonana z samej koronki gdyż aplikacja na niej zrobiona jest z delikatnego weluru - można to porównać do niesamowicie przyjemnej w dotyku skórki brzoskwini, która ma delikatny meszek. Pończochy są matowe, dobrze przylegają do nogi, nie marszczą się, nie rolują. Nie mają wzmocnień na palcach i piętach.  Zostały wykonane z delikatnej przędzy. Ich grubość to 15 DEN. Pończochy utrzymują dwa szerokie paski silikonu. 

"Być zakochanym , to być szalonym przy zdrowych zmysłach."*




"Możesz wkraść się do jej serca
prawiąc zręczne komplementy.
Najskromniejsza jest wrażliwą
na czar pochlebstw niepojęty."*



"Co innego radzi namiętność, co innego rozum."*


„Miłość sycić trzeba słodkimi słowy.“*


"Cóż jest miększego od wody,
i cóż twardszego od skały?
A jednak najtwardsze skały
miękkie wody wydrążały..."*


"Kobiety miewają często
kaprysy niezmiernie głupie.
Gdy ci każą zrobić głupstwo,
podówczas — ze wstydem — zrób je..."*


*Owidiusz "Sztuka kochania"





















Komentarze

Prześlij komentarz