Jakie pończochy nylonowe do mini spódniczki? #TulleStockings


To, że jestem uzależniona od pończoch nylonowych nie jest dla nikogo tajemnicą. Kocham je miłością wielką. Przy stylizacjach z minispódniczkami trudno było mi znaleźć odpowiednie pończochy, takie żeby manszeta nie wystawała zbytnio spod spódniczki. Najczęściej ukazywała się w całej swojej okazałości i nie wyglądało to ani elegancko ani kobieco-chociażby nie wiem jak piękna manszeta była, nie o taki efekt mi chodziło. Pozostały mi rajstopy, za którymi nie przepadam. I jak też wynika z historii pończoch - zostały one wyparte przez rajstopy, gdy w modzie zaczęły królować obłędnie krótkie miniówki. Podejrzewam, że i dziś trudno o pończochy do super krótkiej spódniczki jednak do klasycznych miniówek idealnie pasują pończochy nylonowe TulleStockings. Długość tych pończoch znacznie odbiega od rozmiaru  pończoch innych firm. Pończochy w klasycznym wydaniu powinny sięgać do 2/3-3/4 uda, natomiast te od TulleStockings można zapiąć pod samym pośladkiem. Oczywiście ważny jest też pas do pończoch. Ja używam pasów codziennych niskich z krótkimi podwiązkami (przepiękne pasy można zakupić też w sklepie Tulle Stockings ja akurat mam na sobie innej marki).



Tu wybrałam pasy z TulleStockings , które według mnie są idealne do mini spódniczek:

https://tullestockings.com/pl/pasy-do-ponczochbielizna/50-495-pas-do-ponczoch-nylonowych-six-strap-tulle-mesh-black.html#/28-kolor-black/31-rozmiar-xs85

https://tullestockings.com/pl/pasy-do-ponczochbielizna/52-509-pas-do-ponczoch-nylonowych-8-strap-lace-front-black.html#/28-kolor-black/31-rozmiar-xs85





Komentarze

  1. Dzień dobry, pięknie się prezentujesz. Pończochy dodają Tobie zmysłości i podkreślają Twoja super kobieca sylwetkę. Uwielbiam kobiece nogi w nylonach i jestem ich fanem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz