Pończochy samonośne Avior #Gabriella


Jestem ogromną fanką pończoch do pasa. Uwielbiam nylony. Jednak pończochy samonośnie darzę ogromnym sentymentem, gdyż zanim odkryłam, w czym tkwi sekret komfortowego noszenia pasa i klasycznych pończoch, ubierałam pończochy samonośne. Miałam swoje ulubione firmy, wiedziałam na co zwracać uwagę przy zakupie pończoch samonośnych, jak je pielęgnować. Zdarza mi się w okresie letnim wracać do pończoch samonośnych. Ostatnio zachwyciły mnie pończochy Avior od GABRIELLA. Oczarowała mnie manszeta zrobiona z pięknej koronki z kwiatowym motywem. Jest ona dosyć szeroka,  oznacza to, że podczas chodzenia będzie subtelnie ukazywał się jej rąbek pod rozcięciem klasycznej, ołówkowej spódnicy.  Zaletą-dla mnie- jest kolor pończoch-to czarny mat, który przepięknie prezentuje się na nodze.  Ponadto pończochy dobrze przylegają do ciała, są przyjemne w dotyku. Ich grubość to 20 den co oznacza, że sprawdzą się idealnie jesienią a nawet zimą, w te mniej mroźne dni. 

Pończochy samonośne AVIOR:

-posiadają piękną manszetę wykonaną z koronki z motywem kwiatowym (koronka jest delikatna, bardzo przyjemna dla skóry),
-mają dwa paski silikonowe, które utrzymują pończochę w miejscu przez cały dzień,
-pończocha jest wykonana z przędzy przyjemnej dla ciała,
-idealnie przylegają do nogi, nie marszczą się, nie zsuwają, nie opinają ciała,
- grubość pończoch to 20 den,
- są koloru czarnego, to mat (nie posiada połysku, przez co pończochy są bardzo szykowne),
-na palcach pończochy posiadają niewidoczne wzmocnienie.
 

  




Komentarze